Chiyute no JutsuJest to podstawowa technika medyczna. Leczy ona słabo uszkodzone organy i możemy jej użyć zarówno na sobie, jak i którymś z kompanów.
Ranga techniki: D
GedokuyakuPodstawową umiejętnością każdego medyka jest przygotowywanie antidotum. Jednak aby to zrobić musi mieć do dyspozycji truciznę, jakieś ziółka itd. Antidotum przeważnie podaje się w płynie, lub zastrzyku. Ilość powstałego antidotum i jego skuteczność zależy od doświadczenia medyka.
Ranga techniki: D
Naosute no JutsuTą techniką leczymy poważniejsze uszkodzenia ciała, takie jak głębokie rany, złamania lub nawet krwotok zewnętrzny. Wymaga trochę większego doświadczenia niż Chiyute no Jutsu.
Ranga techniki: C
RanshinshouShinobi zamienia swoją chakrę w impuls elektryczny i uderza przeciwnika w tył głowy gdzie znajduje się centralny ośrodek nerwowy. Impuls podąża do mózgu i w układzie nerwowym zmienia przepływ energii. Wynikiem tego jest kompletne zmieszanie połączenia między mózgiem a ciałem. Np. gdy chcemy poruszyć lewą ręką, w rzeczywistości rusza nam się prawa noga itp. Technika przestaje działać po paru minutach.
Ranga techniki: C
Saikan Chuusutsu no JutsuW okół rąk medyka pojawiają się bańki, które, po zanurzeniu w jakiejś osobie, wyciągają z jego ciała truciznę.
Ranga techniki: C
Chakra no ItoSekretna technika klanu Fuuma. Shinobi tworzy nić chakry i jednym jej końcem otacza swoje serce, a drugim serce przeciwnika. Gdy wykonawca wyciągnie swoje serce i zacznie je ściskać, a co gorsza zmiażdży swój organ, giną obie osoby.
Ranga techniki: B
SetsuzokuguchiTechnika łączy kawałek naszego ciała z drugą osobą, by np. uleczyć jego obrażenia. Wtedy rana się zasklepia, a sojusznik dostaje w gratisie trochę naszej chakry. Technika jest dosyć męcząca, a po jej użyciu, użytkownik sprawia wrażenie o wiele młodszego. Po jakimś czasie ten efekt znika. Tę technikę mozna zastosowac tylko na osobie, która również posiada CS.
Ranga techniki: B
Zależność: Tylko osoby z Cursed Seal
Chakra no MesuRęce wykonawcy pokrywa niebieska aura. Jutsu ma na celu uszkodzenie tkanki mięśniowej, a jak się potem okazuję również struktury kostnej przeciwnika. Kontakt fizyczny jest tu niezbędny.
Ranga techniki: B
Chikatsu Saisei no JutsuTa technika pozwala medycznemu ninja użyć włosów rannego jako środek przekazu, by zrekonstruować uszkodzoną tkankę ciała. Poszkodowanego umieszcza się w centrum kwadratu. Należy umieścić po jednym medycznym ninja w każdym rogu kwadratu, tak na wszelki wypadek, gdyby głównemu medykowi zabrakło chakry.
Ranga techniki: B
Chiyu SoshakuTrudna technika medyczna. Mając zapieczętowaną Chakrę na swoim ciele, nasz towarzysz po przez ugryzienie nas w wyznaczone miejsca, wysysa Chakrę, która leczy jego rany.
Ranga techniki: B
Fuuin KaradaTechnika ta pozwala nam zapieczętować zwłoki pokonanego shinobi w zwoju. Nie wiadomo czemu to służy, ale można sobie później poukładać zwyciężonych przeciwników w szafce. c:
Ranga techniki: B
Shikon Tensei no JutsuMożna powiedzieć, że jest to słabsza wersja Edo Tensei. Gdy zabijemy jakąś osobę, możemy ją zapieczętować w zwoju, a potem w odpowiedniej dla siebie chwili, przyzwać ją. Przywołana osoba będzie pod naszą kontrolą, jednak w odróżnieniu od Edo Tensei, można ją normalnie pokonać i zabić.
Ranga techniki: B
Tanshinfuuin no JutsuTechnika pozwala nam przeszczepić sobie jakąś część ciała od innej osoby. Często pojawiają się przeróżne komplikacje, dlatego jest to niezwykle trudne.
Ranga techniki: B
Teiryuu Chishio no JutsuBardzo pomocna technika medyczna. Wytwarzamy dużą bańkę, dzięki której tamujemy krwawienie z jakiejś kończyny, nawet gdy zostaje ona obcięta.
Ranga techniki: B
Nyu ShometsuKiedy medyk pod czas walki zostanie poważnie zraniony, może zastąpić stare komórki nowymi. Technika ta pochłania sporo Chakry.
Ranga techniki: B
Koiyasute no JutsuZa pomocą tej techniki możemy uleczyć poważniejsze obrażenia wewnętrzne, zewnętrzne, a nawet niektóre choroby.
Ranga techniki: B
Iryo Ninjutsu: Saikafu no JutsuDzięki tej technice możemy odmłodzić jakąś osobę, logiczne, że im lepszy medyk, tym więcej latek może nam cofnąć. c:
Ranga techniki: B
Naikairai no Jutsu
Technika pozwalająca nam zawładnąć na krótki okres ciałem martwej ofiary. Kontrolowane jest wszystko, ruchy czynności, nawet mowa, jednak nie dajmy zwieść się pozorom, ofiara cały czas jest martwa. Medyk jedynie przywraca pracę serca, podczas gdy on sam pełni rolę mózgu. Nie można używać technik, które znał nieboszczyk.
Ranga techniki: B
Chuumon Chiyu no Jutsu
Jest to zaawansowana technika medyczna. Na początku przywołujemy ogromnego ślimaka, który rozprasza się na setki mniejszych. Następnie, znajdując się w specjalnym kręgu, dzielimy się kawałkami leczniczej chakry z każdym ślimakiem. Później zwierzęta te o leczniczych właściwościach dotykają różnych osób, a te zostają całkowicie uzdrowione, nawet z tych poważnych obrażeń.
Ranga techniki: A
Zależność: Powiernik zwoju ślimaków
Shitsuryou ShochiMedykom udało się stworzyć technikę, która na polu walki spisuje się wręcz idealnie. Jest bardzo szybka i wygodniejsza od innych technik uzdrawiających. Za jej pomocą, medycy uzdrawiają swoich sojuszników na polu walki w promieniu od kilku do kilkunastu metrów. Technika zabierająca sporo chakry. By działa lepiej, medycy zbierają się w jednym miejscu.
Ranga techniki: A
Shikon no JutsuTechnika stosowana tylko przez najlepszych medyków. Polega na udawaniu martwego. Potrafimy zatrzymać puls i oddech na wiele minut. Nawet najbardziej doświadczeni ninja mogą się na to nabrać
Ranga techniki: A
Jintai Sousei no JutsuJest to jedna z najtrudniejszych technik medycznych. Polega na zrekonstruowaniu straconej kończyny. Jutsu bardzo wygodne w użyciu, ponieważ nie wymaga składania pieczęci, jednak pochłania dużo czasu i chakry.
Ranga techniki: S